Tresura żółwia

Witam to znowu ja, postanowiłem pisać dwa wątki jednocześnie czyli opisywać jak należy sprawować opiekę nad żółwim przyjacielem oraz jak go tresować.

Tak więc przez ostatni tydzień szukałem, czy tresura żółwia jest w ogóle możliwa i niewiele się dowiedziałem😭. Ale, wiem że paru osobom to się udało, niestety pracowali oni z bardziej inteligentnymi gatunkami niż ja. Przypominam że posiadam żółwia żółtolicego, czyli tego najmniej inteligentnego spośród tulu gatunków tych niezwykłych zwierząt.

Niemniej jednak niezrażony startem z straconej pozycji działałem dalej, opisze tu co należy zrobić, aby zacząć sukcesywnie uczyć żółwika nowych rzeczy i nawyków które pozwolą go skutecznie wytresować.

To tyle co chciałem dzisiaj, od jutra zaczynamy😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz